mandag 27. august 2012

Fifty Shades.


I går leste jeg ferdig den etterlengtede 'Fifty Shades' (bok 1.), og for meg var hele boken en stor skuffelse. Jeg syntes rett og slett den var alt for barnslig skrevet, virket useriøs, akkurat som om det var en veldig ung person som har skrevet den. Ikke bare useriøs, men også veldig urealistisk. Men nå kommer jo boka på en måte fra Twilight, og den er ikke så realistisk selv den, så det kan jeg godt leve med.

Sex scenene er det sant nok veldig mange av, men jeg syntes ikke de var så veldig sexy. En tolv åring hadde kanskje kunnet lest dem og syntes dem er litt i overkant, men jeg syntes ikke de var så veldig detaljert.

Det kjipe med at jeg nå har lest den ferdig, er at jeg må kjøpe bok nr. 2. Jeg må vite hva som skjer videre, og det til tross for at jeg bare gledet meg til å bli ferdig med denne, slik at jeg kunne starte på en ny bok. Som jeg allerede gjorde i natt, så får vente med den andre boka til etter jeg har lest en krim, da er jeg nok mer 'in to it'.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar