onsdag 19. september 2012

Løpende fort.




Teen jeg starter skoledagen med. Alle sier den brenner fett, men tror ikke jeg helt tror på det. Den smaker hvertfall godt, har ikke tilsatt sukker, og viktigst av alt; får meg til å føle meg sunn for hver slurk jeg tar.

Nå er snart enda en uke ferdig. Tiden går så utrolig fort, og jeg vet ikke engang om jeg syntes det er bra eller ikke. Jeg har ikke enda begynt å lengte til neste ferie, men vet det kommer til å skje snart. Spesielt nå som jeg har klart å rote til meg et ekstra fag i uken jeg overhodet ikke trenger. Alt kun på grunn av et ønske om å få Koreansk. Som jeg faktisk fikk, med litt ekstra på kjøpet. Helt og holdent min feil at jeg nå har 24 timer i uken istedet for de 20 jeg egentlig kun trenger.



Leksene for neste uke. To valg, hvorav jeg jeg valgte nr. 1: hva ville jeg representert fra mitt land dersom vi skulle hatt de olympiske leker?

Spørsmål nr 2 var bare merkelig: hvis jeg var sjefen for togstasjonen, hvordan ville jeg gjort det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar