mandag 3. september 2012

Hjem.




Nå drar jeg ordentlig hjemhjem. Til kaohsiung. En dag i hovedstaden var veldig koselig, møtte igjen nordmann nr. 1 jeg kjenner i Taiwan, hvor jeg også da møtte sønnen hans for første gang, som nettopp har flyttet til Taiwan for å studere kinesisk et år.

Hunden deres Ibsen møtte jeg jo også igjen, så Meeko hadde noen å krangle med.



Det er utrolig deilig å være tilbake til Taiwan. Selv om varmen stresser meg sånn ut, føler jeg for det en slik ro over meg. Nå kan jeg endelig begynne å få ting til å falle på plass igjen, og det første jeg skal prioritere er nok å hente scooteren min, og betale husleien. Og kanskje betale litt andre regninger.



Meeko skal forresten på diett. Vi bestemte oss for å gjøre det sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar